top of page

Roel Mussche, Bedrijfsleider bij Hoekstra-Heerenveen

Dankzij het platform heeft Hoekstra-Heerenveen afscheid genomen van recruitmentbureaus en kunnen ze hun wervingsproces volledig in eigen beheer houden, tegen een fractie van de kosten. Ze groeien nu sneller en kostenefficiënter dan ooit tevoren.

"We hadden een dringend probleem. We wilden groeien, maar hadden geen constante stroom van sollicitanten. We waren volledig afhankelijk van recruitmentbureaus die ons veel te veel kosten en niet genoeg opleverden. Na te hebben gekeken naar een marketingbureau, bleek dat vooral veel mooie praatjes te zijn. Ze beloofden gouden bergen, maar met die hoge kosten zagen we geen garantie op resultaat."


"Toen we overstapten naar het nieuwe platform veranderde alles. Voor nog geen €150 per week kunnen we nu doorlopend twee campagnes draaien, volledig geautomatiseerd. Zodra er een vacature vrijkomt, zijn we direct in staat om te werven zonder de tussenkomst van dure bureaus. En we hebben er geen omkijken naar. Waar we voorheen duizenden euro's kwijt waren per campagne, doen we het nu voor een fractie van de kosten. De efficiëntie en snelheid zijn ongekend."


"We hebben nu volledige controle over onze werving. Het systeem is simpel: campagnes staan binnen no-time live en we zien direct sollicitaties binnenkomen. Geen verborgen kosten, geen lange wachttijden, en geen mooie praatjes meer. Dit heeft ons geholpen om onze groeiambities waar te maken zonder de kosten van recruitmentbureaus of de onbetrouwbaarheid van marketingbureaus."

Power in Numbers

6

Campagnes

442.652

Weergaven

212

Reacties

Project Gallery

bottom of page